6-15% kiinduló kedvezményeka lakásbiztosítás kalkulátorban biztosítótól függően
Bejelentkezés

Tudásközpont

MFO és a gyorsított kárrendezés

2024-09-29 13:49

biztosítók folyamatosan fejlesztik szolgáltatásaikat, hogy a káresemények rendezése minél gyorsabb és egyszerűbb legyen. A szemle nélküli kárrendezés lehetősége jelentős kényelmet biztosít a biztosítottaknak, míg a helyszíni szemle garantálja a pontos és korrekt kártérítést. A modern technológiáknak köszönhetően a kárszakértői munka is hatékonyabbá vált, így a károk rendezése még gyorsabbá válhat.

MFO és a gyorsított kárrendezés

A modern technológia és a digitalizáció hatására a biztosítási piac is átalakult. Egyre több biztosító kínál olyan szolgáltatásokat, amelyek célja, hogy a káresemény bekövetkezésekor a biztosítottnak a lehető legkevesebb adminisztratív teherrel járjon az ügyintézés.

Káresemények Vizsgálata: Szemle Nélküli Kárrendezés

A Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás egyik előnye, hogy bizonyos káresemények esetén a biztosító nem tart helyszíni szemlét, hanem hivatalos dokumentumok alapján dönt. Ezek az esetek lehetnek például:

  • Üvegtörések vagy sürgősségi duguláselhárítás – ahol a biztosító a benyújtott számla alapján is teljesíthet.
  • Elvesztéses káresemények – például elveszett tárgyak esetén.
  • Élet- és balesetbiztosítással kapcsolatos káresemények – amikor az orvosi dokumentáció alapján történik a kártérítés.
  • IT segítségnyújtás – informatikai problémák esetén.

Dokumentumok Alapján Történő Kárrendezés

A biztosító dönthet úgy, hogy a benyújtott dokumentumok – például fényképek vagy számlák – alapján gyorsított kárrendezési folyamatot folytat le. Ez különösen akkor előnyös, ha a káresemény nem igényel komplex vizsgálatot, mint például egy kisebb beázás vagy csőtörés. A gyorsított kárrendezés során a biztosító megállapítja a kártérítési összeget, amelyet egyeztet a károsulttal, majd a kifizetés és a káresemény lezárása megtörténik.

MFO és a gyorsított kárrendezés


Példák Gyorsított Kárrendezésre

  • 200.000 Ft alatti károk (pl. beázás, csőtörés, vihar okozta károk) esetében néhány fénykép és alapinformációk alapján dönthet a biztosító a kár összegéről.
  • A biztosító később ellenőrző szemléket tarthat, hogy meggyőződjön az esetek valódiságáról és kiszűrje az esetleges visszaéléseket.

Szemle Nélküli Kárrendezés Ellenőrzése és Utólagos Szemle

A szemle nélküli kárrendezések után a biztosítók véletlenszerűen kiválasztott esetekben elrendelhetnek utólagos helyszíni ellenőrzést. Ilyenkor egy szakértő felkeresi a kár helyszínét, hogy biztosítsák a benyújtott dokumentumok hitelességét. Továbbá, a biztosító akkor is dönthet helyszíni szemle mellett, ha bár szemle nélküli kárrendezést tervezett, szükségesnek látja a kár pontosabb megvizsgálását.

Helyszíni Szemle Megtartása

Bár a biztosítók egyre gyakrabban alkalmaznak modern technológiai megoldásokat a távoli kárrendezéshez, bizonyos esetekben elengedhetetlen a helyszíni szemle. Ezek tipikusan nagyobb összegű, összetettebb károk esetén merülnek fel, ahol a személyes vizsgálat nélkülözhetetlen.

Távoli Szemle Okostelefonnal

A mai technológiai eszközökkel a szemle már nem feltétlenül igényli a szakértő fizikai jelenlétét. Egyre gyakoribb, hogy a károsult okostelefonja segítségével távolról vezetik le a szemlét. Ebben az esetben a kárszakértő a telefonon keresztül követi nyomon a káreseményt és jegyzőkönyvet készít.

Ez a módszer egyszerű és hatékony, azonban fontos megjegyezni, hogy nem minden káreseménynél alkalmazható. Komplex, nagyobb összegű károk esetén továbbra is elengedhetetlen a helyszíni jelenlét.

Assistance Szolgáltatás: Gyors Megoldás, Pénz Nélkül

Amennyiben a biztosítási szerződés assistance szolgáltatást is tartalmaz, a szolgáltató a gyorsjavítási munkát a káresemény bejelentése után közvetlenül elvégzi. Ebben az esetben a károsult nem kap közvetlen pénzbeli kártérítést, hanem a szolgáltató elvégzi a szükséges javításokat, majd közvetlenül a biztosítóval számol el.

Assistance Szolgáltatás Előnyei

  • A gyors beavatkozás minimalizálja a károk súlyosbodását.
  • A károsultnak nem kell azonnal pénzt felhasználnia a javítások elvégzésére.
  • A biztosító a helyszíni szemle alapján számítja ki a kártérítést, vagy ellenőrzi a benyújtott számlát és árajánlatot.

Helyszíni Kárszámítás és Gyors Kifizetés

Bizonyos esetekben a biztosító a helyszínen azonnal elvégzi a kárszámítást. Ha a károsult elfogadja az összeget, a kárszakértő lezárja az ügyet, és a kifizetés azonnal elindulhat. Egyes esetekben a kárszakértő előre meghatározott összegig saját hatáskörében is elrendelhet kifizetést a helyszínen.

Kombinált Kárrendezés

A károsult által benyújtott részletes árajánlat és a biztosító kárszámítása párhuzamosan is történhet. Amennyiben a károsult részletes árajánlatot nyújt be, azt a biztosító összeveti a kárszemle során szerzett tapasztalatokkal és ennek megfelelően végzi el a vizsgálatot.

A Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás rugalmasságot és gyors kárrendezést kínál, így a károsultak gyorsan és egyszerűen juthatnak segítséghez, különösen kisebb károk esetén.

Védd meg az ingatlanodat biztositással!

Összefoglalás

A biztosítási kárrendezés folyamata egyre egyszerűbbé és gyorsabbá válik a modern technológiának köszönhetően. A szemle nélküli kárrendezés számos esetben lehetséges, de összetett vagy vitatott esetekben a helyszíni szemle továbbra is elengedhetetlen. A biztosítók folyamatosan fejlesztik szolgáltatásaikat annak érdekében, hogy a biztosítottak számára a lehető legkényelmesebb és leggyorsabb kárrendezést biztosítsák.

Megjegyzés: A fenti információk általános jellegűek és nem helyettesítik a konkrét biztosítási szerződésben foglaltakat. A káresemény bekövetkezése esetén mindig érdemes a biztosítási szerződést elolvasni, vagy a biztosítóhoz fordulni további információkért.

Kérdések / válaszok

2025-05-21 02:48

Erika

Miként segíthet a modern technológia a biztosítók szolgáltatásaiban?

Válaszolok

2025-05-21 02:55

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A modern technológia lehetővé teszi a távoli kárrendezést és a kényelmes online folyamatokat, amelyek gyorsítják a kárrendezést. A károsultak könnyen benyújthatják a szükséges dokumentumokat, például fényképeket, így csökkentve az adminisztratív terheket, ezzel is hozzájárulva a hatékonyabb ügyintézéshez.

2025-05-15 14:46

Pálma

Hogyan zajlik egy helyszíni kárszámítás?

Válaszolok

2025-05-15 14:58

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Helyszíni kárszámítás során a biztosító kárszakértője megjelenik a helyszínen, és azonnal elvégzi a kár felmérését. Ha a károsult elfogadja a kárszakértő által javasolt összeget, az ügyet gyorsan lezárják, és azonnal megindul a kifizetés, amennyiben a kár összeghatára ezt lehetővé teszi.

2025-05-13 12:06

Edit

Milyen előnyöket nyújt az assistance szolgáltatás a biztosításomban?

Válaszolok

2025-05-13 13:06

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Az assistance szolgáltatás keretében a biztosító azonnal intézkedik a káresemény bejelentése után, így gyorsjavítást végezhet. Ezzel minimalizálja a károk további súlyosbodását, és Önnek nem kell előre kifizetni a javításokat, hiszen a szolgáltató közvetlenül a biztosítóval számol el.

2025-05-03 17:14

Rozália

Mi az IT segítségnyújtás, és hogyan kapcsolódik a biztosításhoz?

Válaszolok

2025-05-03 17:41

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Az IT segítségnyújtás olyan informatikai problémákra vonatkozik, amelyek kártérítéshez is vezethetnek, például adatok elvesztése esetén. Ezeket a problémákat a biztosító a benyújtott orvosi dokumentáció vagy egyéb hivatalos iratok alapján bírálja el, lehetővé téve a hatékony kárigénylés folyamatát.

2025-04-29 22:23

Flóra

Mik a leggyakoribb esetek, amikor nincs szükség helyszíni szemlére?

Válaszolok

2025-04-29 23:17

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Általában olyan kisebb káresemények, mint például üvegtörések, sürgősségi duguláselhárítás vagy elvesztett tárgyak esetén nem szükséges helyszíni szemle. Ezekben az esetekben a benyújtott dokumentumok elegendőek ahhoz, hogy a biztosító elbírálja a kárt.

2025-04-21 10:14

Alícia

Hogyan zajlik a gyorsított kárrendezés?

Válaszolok

2025-04-21 11:06

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A gyorsított kárrendezés során a biztosító a benyújtott dokumentumok, mint például fényképek és számlák alapján gyorsan meghatározza a kártérítési összeget. Az eljárást gyors adminisztrációs folyamat jellemzi, mely lehetővé teszi, hogy a károsult gyorsabban juthasson a szükséges kárpótláshoz.

2025-04-11 15:23

Gyöngy

Mikor dönthet a biztosító a helyszíni szemle mellett?

Válaszolok

2025-04-11 15:42

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A biztosító akkor dönthet helyszíni szemle mellett, ha a kár összetett vagy a biztosító által megengedett bizonyítékok nem elegendőek a kár megítéléséhez. Egyes esetekben, ahol a kár mértéke jelentős, a helyszíni vizsgálat elengedhetetlen lehet a pontos megítéléshez.

2025-04-06 06:01

Emma

Hogyan működik a szemle nélküli kárrendezés a biztosítóknál?

Válaszolok

2025-04-06 06:37

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A szemle nélküli kárrendezés azokra az esetekre vonatkozik, amikor a biztosító a benyújtott hivatalos dokumentumok alapján, például számlák és fényképek alapján dönt. Ez különösen akkor előnyös, ha a káresemény nem bonyolult és nem igényel személyes vizsgálatot. Így sok esetben gyorsabb kártérítést kaphat.

2025-03-29 18:52

Eszter

Miért érdemes nekem a Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást választani?

Válaszolok

2025-03-29 19:26

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás kellemes előnyökkel jár, például gyorsabb és egyszerűbb kárrendezést biztosít. Anélkül, hogy mindig helyszíni szemlére lenne szükség, sok esetben elég egyetlen benyújtott dokumentum. Ez jelentősen lerövidíti az ügyintézés folyamatát, így Önnek kevesebb adminisztratív terhet kell viselnie.

2025-03-12 09:21

Emőke

Mire kell ügyelni a kárbejelentés során?

Válaszolok

2025-03-12 09:25

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A kárbejelentés során fontos, hogy minden szükséges dokumentumot, mint például fényképeket és bizonylatokat pontosan és időben nyújtson be. Ezen kívül érdemes alaposan átnéznie a biztosítási szerződést, hogy tisztában legyen a jogosultságaival és a kötelezettségeivel, hogy később elkerülje a félreértéseket.

2025-03-08 14:30

Benigna

Milyen előnyöket nyújt a Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás?

Válaszolok

2025-03-08 15:01

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás rugalmasságot és gyors kárrendezést kínál. Ez azt jelenti, hogy a károsultak egyszerűen és gyorsan juthatnak segítséghez, különösen kisebb károk esetén. Az eljárás modern technológiai megoldásokkal van támogatva, ami tovább gyorsítja a kártérítési folyamatokat.

2025-02-28 12:50

Edit

Milyen károk esetén dönthet a biztosító 200.000 Ft alatt a gyorsított kárrendezés mellett?

Válaszolok

2025-02-28 13:09

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A 200.000 Ft alatti károk, mint például kisebb beázások vagy csőtörések, ideális esetek a gyorsított kárrendezéshez. Ilyen esetekben a biztosító néhány fénykép és alapinformációk alapján gyorsan hozhat döntést a kártérítésről, csökkentve a folyamatra szánt időt.

2025-02-24 17:59

Bernadett

Hogyan fizet a biztosító, ha nem kellett helyszíni szemle?

Válaszolok

2025-02-24 18:45

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Ha nem kellett helyszíni szemle, a biztosító a benyújtott dokumentumok alapján dönt a kár összegéről, és ha minden rendben van, elindítja a kártérítést. Ezáltal a kifizetés is gyorsabbá válik, Ön hamarabb hozzájut a pénzéhez.

2025-02-15 15:19

Tímea

Hogyan segíthet az IT segítségnyújtás a biztosításomban?

Válaszolok

2025-02-15 15:53

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Az IT segítségnyújtás a informatikai problémák megoldásában nyújt támogatást. Ha egy kár a technológiai eszközökkel kapcsolatos, akkor a biztosító az orvosi dokumentáció és más releváns adatok alapján gyorsan dönthet a kártérítésről, megkönnyítve az ügyintézést.

2025-02-07 12:38

Helga

Mit jelent az, hogy szemle nélküli kárrendezés útján kapom meg a kártérítést?

Válaszolok

2025-02-07 13:01

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A szemle nélküli kárrendezés azt jelenti, hogy a biztosító nem látogat ki a helyszínre, hanem az ön által benyújtott dokumentumok, mint például számlák és fényképek, alapján dönt. Ez jelentősen felgyorsítja a kártérítést, mivel a biztosító nem tartja szükségesnek a személyes látogatást a kár becsléséhez.

2025-02-03 17:47

Ivett

Mikor dönthet a biztosító a helyszíni szemle mellett, ha már tervezett szemle nélküli kárrendezést?

Válaszolok

2025-02-03 18:36

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A biztosító úgy dönthet, hogy helyszíni szemlét tart, ha a káresemény okai olyan összetettek, hogy személyes vizsgálatra van szükség. Ez biztosítja, hogy a kár pontosan fel legyen mérve és a szükséges kárrendezési lépések megfelelően történjenek meg.

2025-01-22 08:25

Adéla

Miért hasznos az assistance szolgáltatás a biztosításomban?

Válaszolok

2025-01-22 08:31

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Az assistance szolgáltatás lehetővé teszi a gyorsjavításokat a káresemény bejelentése után. Így Önnek nem kell azonnali pénzt kiadnia a javításokra, mivel a szolgáltató közvetlenül a biztosítóval számol el. Ez minimalizálja a károk súlyosbodását és még könnyebbé teszi a helyzet kezelését.

2025-01-15 20:16

Heléna

Hogyan zajlik a gyorsított kárrendezés a biztosítónál?

Válaszolok

2025-01-15 20:20

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Gyorsított kárrendezés során a biztosító a benyújtott dokumentumok, mint például fényképek és számlák, alapján állapítja meg a kártérítési összeget. Ez akkor különösen előnyös, ha a káresemény nem igényel részletes vizsgálatot. Ez a módszer lehetővé teszi, hogy Ön gyorsabban juthasson pénzhez.

2025-01-10 11:54

Karolina

Mik azok a káresemények, ahol nem szükséges helyszíni szemle?

Válaszolok

2025-01-10 12:15

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Bizonyos káresemények, mint például üvegtörések, elveszett tárgyak vagy sürgősségi duguláselhárítás esetén nem szükséges helyszíni szemle. Ilyen esetekben a biztosító a benyújtott oficialis dokumentumok alapján hozza meg a döntését, ami gyorsabbá és egyszerűbbé teszi az ügyintézést.

2025-01-06 16:03

Alexandra

Miért éri meg nekem a modern technológia a biztosítók szolgáltatásaiban?

Válaszolok

2025-01-06 16:51

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A modern technológia lehetővé teszi a gyorsabb és egyszerűbb kárrendezést. Kevesebb adminisztrációval jár, így Önnek nem kell sok időt és energiát pazarolnia a papírmunkára. Ráadásul a digitális szolgáltatások gyorsabb kárszámítást tettek lehetővé, amely segíthet abban, hogy hamarabb megkapja a kártérítést.

2024-12-21 04:17

Eszter

Hogyan működik az assistance szolgáltatás a biztosításban?

Válaszolok

2024-12-21 04:56

BIZTOSITASVELEMENY.HU

Az assistance szolgáltatás lényege, hogy a károsult a káresemény bejelentése után azonnal segítséget kap a problémája megoldására. Ebben az esetben nem közvetlen pénzbeli kártérítést kap, hanem a biztosító szervezésével a szükséges javításokat közvetlenül elvégzik. Ez a megoldás minimalizálja a károk súlyosbodását, mivel a gyors beavatkozás segíthet megelőzni a további problémákat. Ráadásul a károsultnak nem kell azonnal készpénzt fordítania a javításokra, ami megkönnyíti a helyzetét.

2024-11-28 19:55

Emmi

Miért lehet jó egy biztosításnál a szemle nélküli kárrendezés?

Válaszolok

2024-11-28 20:51

BIZTOSITASVELEMENY.HU

A szemle nélküli kárrendezés előnye, hogy gyorsabb és egyszerűbb ügyintézést tesz lehetővé. Amikor a biztosító a benyújtott dokumentumok, például fényképek vagy számlák alapján dönt, a károsultnak nem kell várnia a helyszíni szemlére, így hamarabb hozzájuthat a kártérítéshez. Különösen hasznos lehet kisebb károk, mint egy beázás vagy csőtörés esetén, ahol a bonyodalmak minimalizálása a cél. Ez a modern technológiai megoldásoknak is köszönhető, amelyek lehetővé teszik a gyorsabb ügyintézést.

2024-10-09 02:20

Lia

Hogyan zajlik a helyszíni kárszámítás?

Válaszolok

2024-10-09 02:38

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A helyszíni kárszámítás során a biztosító kárszakértője azonnal megvizsgálja a kárt, és amennyiben a károsult elfogadja a megállapított összeget, a kár ügyintézése gyakorlatilag azonnal lezárható. Bizonyos összeghatárig a kárszakértő saját hatáskörében is elrendelhet kifizetést a helyszínen. Ez lehetővé teszi, hogy a károsult gyorsan hozzájusson a kártérítéshez, ami különösen a sürgős esetekben fontos.

2024-09-03 23:40

Judit

Milyen helyzetekben szükséges a helyszíni szemle?

Válaszolok

2024-09-03 23:46

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A helyszíni szemle elengedhetetlen lehet, ha a kár nagyobb összegű vagy összetett jellegű. Például, ha egy súlyos csőtörés miatt történt kár, a biztosító szakértője fizikailag is felméri a helyzetet, hogy pontosan megértse a problémát. A helyszíni szemle segít a kár pontos megállapításában és a biztosító releváns információkkal történő ellátásában.

2024-08-26 19:26

Eszter

Mit jelent az assistance szolgáltatás biztosításkor?

Válaszolok

2024-08-26 20:16

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

Az assistance szolgáltatás azt jelenti, hogy a biztosítási szerződés keretein belül a biztosító saját magán elvégzi a káreseménnyel kapcsolatos gyorsjavításokat. Ezáltal a károsult nem kap közvetlen pénzbeli kártérítést, hanem a szükséges javításokat a szolgáltató közvetlenül elvégzi. Ez a megoldás minimálisra csökkenti a károk súlyosbodását és kényelmesebbé teszi az ügyintézést.

2024-07-14 15:06

Gyöngy

Hogyan történik a gyorsított kárrendezés?

Válaszolok

2024-07-14 15:32

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A gyorsított kárrendezés során a biztosító a benyújtott dokumentumok alapján megállapítja a kár összegét, amelyet egyeztet a károsulttal. Ez különösen hasznos 200.000 Ft alatti károk esetén, amikor a helyszíni szemle nem indokolt. A károsultnak elegendő néhány képet és alapinformációt benyújtania, és a biztosító dönt a kárigényről, ezáltal gyorsabbá téve a folyamatot.

2024-06-27 20:15

Nefelejcs

Milyen esetekben lehet elkerülni a helyszíni szemlét?

Válaszolok

2024-06-27 21:08

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A helyszíni szemle elkerülhető például üvegtörések, elvesztéses káresemények vagy egyszerűbb élet- és balesetbiztosításhoz kapcsolódó károk esetén. Ezeknél elegendő, ha a károsult benyújtja a szükséges orvosi dokumentációt vagy a kárról készült fényképeket. Ilyenkor a biztosító gyorsan el tudja bírálni a kárigényt, ami lerövidíti a kártérítés folyamatát.

2024-05-24 06:33

Klaudia

Mi a szemle nélküli kárrendezés, és hogyan működik ez a gyakorlatban?

Válaszolok

2024-05-24 07:20

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A szemle nélküli kárrendezés lehetővé teszi, hogy bizonyos káresemények esetén a biztosító ne végezzen helyszíni szemlét. Ilyenkor a biztosító az ügyfél által benyújtott hivatalos dokumentumok, mint például számlák vagy fényképek alapján dönt a kár megtérítéséről. Ez különösen egyszerű és gyors megoldást jelenthet kisebb károk esetén, mint például üvegtörések vagy sürgősségi duguláselhárítás. A cél, hogy a károsult minél kevesebb adminisztratív terhet érezzen a folyamat során.

2024-04-16 14:20

Ildikó

Miért érdemes a modern technológiát használni a biztosítási kárrendezés során?

Válaszolok

2024-04-16 14:52

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A modern technológia és a digitalizáció révén a biztosítási kárrendezés egyre egyszerűbbé és gyorsabbá válik. A szemle nélküli kárrendezés lehetőséget ad arra, hogy a biztosított a benyújtott dokumentumok alapján, tehát például fényképek vagy számlák segítségével, sokkal hamarabb megkapja a kártérítést. Ez különösen hasznos kisebb károk esetén, mint a beázás vagy csőtörés, ahol nem szükséges bonyolult vizsgálat. Ezen megoldás gyorsítja az ügyintézést, minimalizálja az adminisztratív terheket, és lehetővé teszi, hogy a károsult gyorsan hozzájusson a szükséges támogatáshoz. Ráadásul, ha a biztosító úgy dönt, hogy utólagos helyszíni ellenőrzést végez, ezáltal a folyamat átláthatóbbá és megbízhatóbbá válik.

2024-03-11 05:05

Emma

Milyen előnyöket nyújt a szemle nélküli kárrendezés a biztosítások terén?

Válaszolok

2024-03-11 05:26

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A szemle nélküli kárrendezés során a biztosítók gyorsan és egyszerűen kezelik a káreseményeket, anélkül hogy helyszíni szemlére lenne szükség. Ez különösen hasznos kisebb károk, mint például üvegtörések vagy csőtörések esetén, ahol a benyújtott dokumentumok, mint például számlák vagy fényképek alapján is meg tudják állapítani a kártérítési összeget. A gyorsított kárrendezés miatt a károsultaknak kevesebb adminisztratív teherrel kell szembenézniük, így hamarabb juthatnak pénzbeli kártérítéshez. Azonban a biztosítók ellenőrző szemléket is végezhetnek utólag, hogy biztosítsák a bejelentett károk hitelességét.

2024-02-23 02:00

Móna

Hogyan működik a kárrendezés, ha nem szükséges helyszíni szemle?

Válaszolok

2024-02-23 02:47

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A modern biztosítók olyan lehetőségeket kínálnak, ahol bizonyos káresemények esetén, mint például üvegtörések vagy egyszerűbb beázások, a helyszíni szemle kihagyható. Ebben az esetben a benyújtott dokumentumok, például fényképek és számlák alapján döntenek a kártérítésről. Ez gyorsabbá és egyszerűbbé teszi az ügyintézést, mivel a biztosító a benyújtott anyagok alapján azonnal meg tudja állapítani a kár összegét. Persze előfordulhat, hogy a biztosító utólagos ellenőrzést végez, hogy biztosítsa a dokumentumok hitelességét, így a károsultak is védve vannak a visszaélésektől.

2024-01-29 20:55

Ila

Miért éri meg nekem a szemle nélküli kárrendezés, és hogy működik ez a gyakorlatban?

Válaszolok

2024-01-29 21:51

BIZTOSÍTÁSVÉLEMÉNY

A szemle nélküli kárrendezés egyik legnagyobb előnye, hogy gyorsabb és egyszerűbb megoldást kínál a biztosítottak számára, így kevesebb adminisztrációval jár. A leggyakoribb esetekben, mint például üvegtörés vagy kisebb beázás, a biztosító a benyújtott dokumentumok, például fényképek és számlák alapján dönt a kárról, ezáltal hamarabb hozzájuthat a kártérítéshez. Ez különösen fontos lehet egy sürgős helyzetben. Persze, ha az összeg meghaladja a 200.000 Ft-ot, vagy a kár bonyolultabb, akkor még mindig szükséges lehet a helyszíni szemle. De a technológia fejlődésével egyre több esetben kivitelezhető a távoli szemle is, amely szintén gyorsítja a folyamatot.

Cím: 2461 Tárnok, Vadvirág u. 9-11., Adószám: 13525510-2-13, Cégjegyzékszám: Cg. 13-09-104013
Felügyeleti szerv: Magyar Nemzeti Bank, Képviselő: Lukácsi János, MNB regisztrációs szám: 205100142982 Adatvédelmi szabályzat
A BiztosApp üzemeltetője a Webpiare Magyarország Kft.